Странице

понедељак, 16. јул 2012.

[Re-Post] Asim Brkan - Diskografija (1976-2000)

___________________________________________
___________________________________________
1976 - Tvoje Oci Garave
1978 - Ne Rusi Mi Srecu, Nepoznata Zeno
1979 - Jednom Sam I Ja Voleo
1980 - Da Si Srecna, Pisala Mi Ne Bi
1981 - Voli Me, Grli Me
1982 - Najljepsu Haljinu Veceras Obuci
1983 - Kad Bi Ruke Bjele
1984 - Zavoleh Te Za Jednu Noc
1985 - Dosta Mi Je Svega
1987 - Pozeli Me
1987 - Vredelo Je Ziveti Za Tebe
1991 - Jos Me Ima
1993 - Gledam Suze Na Dnu Case
1995 - U Ime Cega
1997 - Evo Dolazim
1999 - Zlata
2000 - Cudan Covjek
___________________________________________
1976 - Tvoje Oci Garave
Tvoje Oci Garave
Harijeta

1978 - Ne Rusi Mi Srecu, Nepoznata Zeno
Ne Rusi Mi Srecu, Nepoznata Zeno
Zelela Si Dva Prstena

1979 - Jednom Sam I Ja Voleo
Jednom Sam I Ja Voleo
Dve Mladosti Za Ljubav Smo Dali

1980 - Da Si Srecna, Pisala Mi Ne Bi
Da Si Srecna Pisala Mi Ne Bi
Ljubavi Vladaju Svetom

1981 - Voli Me, Grli Me
Voli Me, Grli Me, Mladost Ce Proci
Zivot Je Prazan Bez Tebe
Voljesmo Se, Al Se Ne Uzesmo
Ti Si Moja Radost
Jednom Sam I Ja Voleo
Verenicki Prsten
Reci Majci Da Se Rastajemo
Il Se Javi, Il Me Zaboravi
Da Si Srecna Pisla Mi Ne Bi
Ljubavi Vladaju Svijetom

1982 - Najljepsu Haljinu Veceras Obuci
Najljepsu Haljinu Veceras Obuci
Novo Ljeto Dodje
Svrati U Moju Proslost
Reci Mi Mila
Dva Zivota Bih Ti Dao
Ljubav Na Prvi Pogled
Pustite Me Mladost Da Prozivim
Ima L Neko Da Mi Kaze
Nostalgija

1983 - Kad Bi Ruke Bjele
Kad Bi Ruke Bjele
I Tako Idu Dani
Ema
Jedina Moja
Hajde Da Igramo
Majko, Prijatelju Moj
Ti Si Mi Za Srce Prirasla
Sto Te Nisam Ozenio
Cao Srce Nema Vise

1984 - Zavoleh Te Za Jednu Noc
Zavoleh Te Za Jednu Noc
Kazi Joj Da Si Me Video
Cuvaj Suze Za Lepse Dane
Nadam Se Pismu Od Tebe
Ko Je, Majko, Onaj Covek
Pogresnu Sam Zagrlio Zenu
Zelela Si Dva Prstena
Samo Ti Mi Nedostajes

1985 - Dosta Mi Je Svega
Dosta Mi Je Svega
To Je Prava Ljubav
Bili Smo Djeca Mi
O Kako Si Mlada
Hej, Bosno, Bosno
Tamo Negdje Daleko
Carobne Oci
Putevi Su Tvoja Masta

1987 - Pozeli Me
Smeskaj Se, Smeskaj
Greska Ti Je Oprostena
Tri Novcica
Pozeli Me
Ja Postadoh Lutalica
Lijepa Selma Iz Mostara
Nisi Izasla Iz Raja
Ah, Dzemila

1987 - Vredelo Je Ziveti Za Tebe
Vredelo Je Ziveti Za Tebe
Ove Noci U Mislima Sam Stobom
Dizem Ruke, Kajem Se
Azra
Ko Ce Od Vas Plakati Sa Mnom
Uzmi Srecu, Podelimo Tugu
Ako Suza Jedna Krene
Ta Zena Koju Volim

1991 - Jos Me Ima
Jos Me Ima
Celicno Srce
Gde Ste Moji Prijatelji
Trazim Te
Predosjecam
Tuzan Sam Najjaci
Cudan Covek, Cudna Zena
Predji Moj Prag
Na Srce Mi Ljubav Pala
Lejla

1993 - Gledam Suze Na Dnu Case
Gledam Suze Na Dnu Case
Ja Sam Tebi Tek Utjeha
Jasmina
Molim Te Ne Pricaj O Sreci
Otvorile Se Stare Rane
Poleti Ptico Srebrenih Krila
Ti Nisi Sama
Vina Dajte Mi

1995 - U Ime Cega
U Ime Cega
Zar I Ti Places Suzama
Azra, Azrice
Ja Sam Onaj Covjek
Majko Volim Je
Ranjeni Ljiljan
Gdje Si, Sta Radis
Ranjen Sam Ti Majko

1997 - Evo Dolazim
Evo Dolazim
Sine, Otac Place
Jednom Sam I Ja Volio
Ti, Samo Ti
Ovo Malo Duse
Kada Ode Mladost Moja
Ja Bih Da Te Ljubim
Idi, Idi Sada

1999 - Zlata
Zlata
Nema Suza Da Me Otrijezne
Najljepsu Haljinu Veceras Obuci
Boljet Ce Je Moja Sreca
Snjegovi Bijeli
Davao Sam Dusu Svima
Znas Li Da Te Volim
Govore Mi Da Se Zenim

2000 - Cudan Covjek
Cudan Covek, Cudna Zena
Poleti Ptico Srebrnih Krila
Ko Ce Od Vas Plakati Samnom
Vina Dajte Mi
Molim Te Ne Pricaj O Sreci
Ne Rusi Srecu, Nepoznata Zeno
Otvorile Se Stare Rane
Jasmina
Lijepa Selma Iz Mostara
___________________________________________
___________________________________________
MIRROR LINK
___________________________________________

1 коментар: